10.6.2008

Leikkikoulukuva melkein 60 vuoden takaa


Tapahtui tässä muutama viikko sitten että putkahti sähköpostia ja mukana oli valokuva. Sähköpostin otsikossa oli kysymys "Oletko sinä tässä kuvassa".

No olenhan minä kuvassa. Ylärivissä kolmas vasemmalta. Ja päällä oikein puvun takki. Kuva on melkein 60 vuotta vanha. Se oli leikkikoulustani joko vuodelta 1950 tai 1951.

Lähettäjä oli leikkikoulukaverini, jota en muista lähes 60 vuoden aikana tavanneeni kuin ehkä ihan satunnaisesti enkä silloinkaan muistanut hänen olleen leikkikoulussa samaan aikaan. Ja sitten selvisi että olimme asuneet viitisen vuotta naapureina vierekkäisissä kerrostaloissa 2000-luvun alkupuolella.

Toivottavasti en syyllisty kovin suureen tekijänoikeusrikkomukseen kun julkaisen kuvan tässä blogissa.

Joitakin asioita muistan leikkikouluajaltani ja on minulla tallella jotain piirustuksiakin siltä ajalta. Pitää laittaa jossain vaiheessa tännekin. Yksi muisto minulla on: pelkäsin kovasti mielestäni ankaran opettajan ylähuulessa ollutta isoa luomea.

1 kommentti:

  1. En tiedä kuinka kiittää suurta tohtori Ikodua siitä, että hän toi takaisin rakastajani voimillaan, en koskaan uskonut, että voisin saada vaimoni takaisin luokseni, kun jätin lapseni vihaisesti, koska en koskaan välittänyt. Tajusin, että olen tehnyt vääriä asioita rakkaalle perheelleni, mikä johtaa eroon minun ja vaimoni ja lasteni välillä. . Joku puhui tohtori Ikodusta muutama päivä sitten, ja minusta tuntui, että minäkin voisin auttaa, ja jouduin ottamaan yhteyttä myös häneen avun saamiseksi. nähdä minut ensimmäistä kertaa niin moneen vuoteen. Se tuntui unelta, mutta se oli todellisuutta. Lyhyesti sanottuna, minä ja perheeni olemme yhdistyneet ja vaimoni on erittäin iloinen voidessaan olla jälleen kanssani ja olen myös erittäin onnellinen. Tunnen olevani siunattu tohtori Ikodun avulla ja arvostan todella hänen apuaan. Koska suuri tohtori Ikodu viittasi minuun, haluaisin lähettää tohtori Ikodun kenelle tahansa, joka tarvitsee hänen apuaan. Voit tavoittaa hänet hänen matkapuhelinnumeronsa +2348163958542 kautta tai lähettää hänelle sähköpostia: ikoduotantempleofsolution@gmail.com

    Nimi: Charles
    Maa: UK

    VastaaPoista