12.11.2007

Näytänkö George Clooneylta?

Kun eilen oli kaikki kolme pääkaupunkiseudulla asuvaa lasta isänpäiväkäynnillä muistin erään hauskan tapahtuman muutaman vuoden takaa.

Olin tyttäreni luona kampaamossa ja hän huomasi hiukan jo harmaita hiuksia päässäni. Silloin hän sanoi, että olet hiukan kuin George Clooney. Kysyin tyhmänä kuka on George Clooney? Hän ihmetteli kovasti että enkö tiennyt ja sitten kertoi että George Clooneysta on vähän joka juorulehdessä ja joka numerossa kuvia. Ja hän on tällä hetkellä naisten suuresti ihailema filmitähti-idoli.

No minä heti seuraavana päivänä menin työpaikan kahvioon täydentämään yleissivistystäni ja katsomaan 7 päivää lehden Hollywood juorupalstaa. No sieltähän se George Clooney löytyi. Olihan siinä komea mies.

En muista soitinko ihan peräti samana iltana tyttärelleni. Mutta joka tapauksessa olin hyvin immarreltu. Soitin kiittääkseni tytärtäni kun piti minua yhtä komeana kuin melkein 20 vuotta nuorempaa hurmuria.

No eipä asia niin ollutkaan. Hänen mukaansa minulla oli vain tukka harmaantunut samalla tavoin lievästi kuin George Clooneylla. Palauduin siis takaisin todellisuuteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti