19.10.2009

Mainioita kirjoituksia sananvapaudesta ja maahanmuutosta

Olen jo jonkin aikaa seurannut Jukka Hankamäki nimisen tohtorismiehen erinomaisia blogikirjoituksia.

Hankamäen tuore kirjoitus sananvapaudesta on lukemisen arvoinen. Olin ajatellut kirjoittaa sananvapaudesta mutta turha minun on aiheesta kirjoittaa kun hän on siitä jo niin hyvin kirjoittanut. Lukekaa itse tästä ja tästä.

Ai että on kiva lukea tuollaista analyyttistä tarkastelua. Huomam että kaveri on saanut tiedemiehen koulutuksen.

On myös toinen alue jossa Hankamäen kirjoitukset ovat herkullista luettavaa. Hänen maahamuuttoa kriittisesti arvioivien kirjoitustensa argumentaatio on pistämätöntä. Ei niitä tässä minun kannata lainata kunhan viittaan muutamaan Hankamäen tuoreeseen kirjoitukseen "Radio-ohjelma islamista", "Islam-kriitikko saa matkustaa" ja "Maksetut mielipiteet: sananvapauden synti".

On siellä paljon muutakin mielenkiintoista.

2 kommenttia:

  1. Hankamäellä on hyviä kirjoituksia, tykkään kovasti hänen tyylistänsä.

    VastaaPoista
  2. Hyvä että noita arvostajia on muitakin.

    No miksei olisi en minä sitä ole epäillytkään. Laitoin linkin blogiini kun en viitsinyt alkaa turhaan kirjoittamaan samaa asiaa mitä Hankamäki oli jo erinomaisesti kirjoittanut.

    VastaaPoista