31.10.2009

Ostin postista laukkukoukun

Olen käyttänyt pitkälti yli 40 v erilaisia ja erikokoisia käsi- ja olkalaukkuja ja joskus pikku reppujakin. Nykyään olen korvannut salkunkin isohkolla olkalaukulla johon mahtuu A4 saaste ja pienikokoinen tietokonekin. Olen usein kokenut ongelmalliseksi esimerkiksi kahvilassa tai ravintolassa mihin ripustan laukkuni turvallisesti. Kun laukun ripustaa tuolin reunalle on se houkuttelevasti erilaisten tasku- ja lompakkovarkaiden saatavilla.

Kävin lähipostissa postimerkkejä ostamassa. Havaitsin tiskillä mielenkiintoisen käsilaukkukoukun jonka paketista oheinen kuva.



Koukun toimintatapa näkyy toisessa kuvassa.



Ja kolmannen kuvan otin omasta olkalaukustani kun olin sen koukulla ripustanut ruokapöytääni.



Suosittelen keksintöä. Kun hehkutin postin virkailijalle koukkua kertoi hän että koukkuja oli lyhyessä ajassa mennyt toistasataa paikkaunnan rouville. No minua tietenkin nauratti että olenpa päässyt hyvään rouvasseuraan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti